akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Kloka ord

Publicerad 2016-09-04 10:24:48 i Hundarna,

Fick för två veckor sedan från en nära vän, en kylskåpsmagnet med de vackraste ord man kan tänka sig, i den situation jag då och nu befinner mig i! Jag tog dem o satte in i en egen bild, den kommer här!
 
Resan upp har så sakteliga startat, faller inte lika långt längre, men smärtan är densamma 💙
 
Sitter nu på tåget påväg hem från en härlig helg i Stockholm! Har njutit av dess storhet och skönhet! Sprang tjejmilen igår och de första 5 km gick lätt, sedan blev det motigt! Dock väldigt nöjd med tanke på att jag inte sprungit mer än 3 ggr sedan Göteborgsvarvet! Var en resa i kvav luft och en höft som spökade, men nöjd, jättenöjd! 
Haft min älskade syster med och har njutit av att ha henne där! Bara hon o jag o allt som vi behövt ventilera! Vi har ätit gott, promenerat, besökt Fotografiska och bara slappat på hotellrummet. Jo just det sedan har det jagats Pokémon oxå och snapchattats en del 💞
Fotografiska var för oss båda en besvikelse. Var så mycket mörker och dysterhet i bilderna där. Nog så viktiga bilder missförstå mig rätt men man kanske kan lägga in en liten strimma hopp eller ljus när man planerar utställare. Brian Adams var en av dem och visst han är duktig fotograf när det gäller porträtt meeeen ... Har en kamrat som heter Hans (instagramkonto gyllenhans) som är en otroligt duktig fotograf, hade njutit mer av hans bilder eller hans son Linus (instagramkonto life.by.linus)!
Igår åt vi på Jamie Olliver och det var väldigt gott och trevligt! God service var det och vår kypare var från England med ett charmigt sätt!
 
Lite bilder från gårdagen:
 
 
Nu ska jag hem o gosa ner mig i Kaili som saknar sin matte! I natt ska jag sova hos kissarna o leverera bilder till Sarah som har lite längtan efter dem!
 
Ta dagen i Er hand o gör den fantastisk!
 
//Gudrun

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2016-09-04 15:43:14

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela