akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Idag sörjer jag

Publicerad 2015-09-14 22:35:00 i Hundarna,

levt på hoppet länge men idag har jag packat ner o ihop något av det roligaste jag vet i en kasse o ställt den så jag slipper se o bli påmind. Monterat ner stången från cykeln o ställt i ett mörkt hörn. Med alla hemskheter som händer i världen är det absolut ingenting men för mig här och nu är det sorg! Orkar inte just nu men ska göra mig av med sakerna helt när kraft för det infinner sig.
 
Ska sova strax och vakna till en ny dag och se ljust på den!
 
//Gudrun
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela