akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Jepp, då var det dags igen ...

Publicerad 2015-11-16 20:07:00 i Allmänt, Hundarna,

Alltså det här är bara galet, ska det vara såhär den 15 november 2015
Smultronblommor, va, eller hur, det här är ett skämt ...... Det är inte konstigt att förkylningar och annat krafs inte viker hädan när det är varmt och gott och bacillerna mår som fisken i vattnet. Nu Kung Bore är det dags, dags att du skjuter latemansdagarna åt sidan och börjar jobba .... det var ett tag sedan hördudu. Så Bring It on, let the Winter and snow come =), al lot of it <3!
 
I fredags så vaknade jag med huvudvärk, en huvudvärk som vägrade ge med sig och mynnade ut i en migrän framåt eftermiddagen. Så var bara att inta ryggläge och försöka sova bort den mesta av tiden. Lördag morgon vaknade jag med galet ont i halsen och sedan har det typ bara gått utför. Ont i halsen, dripp-dropp från näsan, svajig röst och allmänt kall och rösen ..... Det var den helgen det! Skönt att få ha varit ledig oavsett.
 
Fick av min kära syster med familj rosor på min födelsedag. De står så vackert ännu hemma och jag njuter av dem varje dag! De är såååååå vackra <3

Mina darlings till 4-fota vänner har haft en lugn helg pga omständigheterna men de klagar aldrig. De har fått tugga älgben och fått en massa kärlek i form av närhet och kli. Bjuder på en skön bild på Kaili <3
Där kan man snacka sovställning, hihihi! Hon fäller än btw, tar liksom aldrig slut, hur naken kan man bli, jag bara undrar =)!
 
Nu skall jag värma på en kopp te med honung, slå ned rumpan i soffan och ta tag i sticket. Har lite för många projekt på gång just nu .... that´s me, hahaha!
 
Kram var rädda om Er
//Gudrun
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela