akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Äntligen

Publicerad 2015-11-11 22:57:00 i Allmänt, Hundarna, Recept,

har jag fått till det som jag velat under längre tid. Gjorde slag i saken i augusti och bokade en tid hos Thomas tatto Iron =)! Idag så var jag hos honom och förevigade Heike och Kaili. Önskar så att jag hade haft ett avtryck från Akilles men han skall få sin plats såsmåningom men i en annan form <3! Nämligen så att Thomas satte lite griller i huvudet på mig så ska boka en ny tid inom snar framtid. Dock är han fullbokad fram till mars så man får vänta, men han är värd den väntan, helt klart. Kan tyckas att jag är lite knäpp med mina 52 år fyllda, men det är ju nu om något som man vet vad man vill, eller!? Jag är supernöjd =)!
 
Tror vi löste alla världsproblem under de här timmarna ..... Han är en supertrevlig kille som jag med glädje rekommenderar. Tiden går vansinnigt fort i hans sällskap. Om det gjorde ont, jepp, men inte värre än man stod ut, och som sagt såååå värt det!
Och nä, inga små tassar här inte, nix! Fortsättning följer, i mars eller så, får se var det slutar ;)!
Här är de relativt nygjorda så svullet och rött. Kommer att mattas ned och bli något ljusare!
Hade lite kalas i fredags och gjorde en vansinnigt god smörgåstårta då, som Håkan sa, bättre än köpt!
Här är länken till den Lyxig och saftig smörgåstårta och kommer från Tasteline. Såhär såg min ut!
Förärades med mycket blommor och en o annan present =)!
Skylten har Sandra Bersan gjort och den älskar jag! Är en av deras hundar, dock ser han inte ut såhär så ofta men hon hade turen att ha kameran framme i rätt ögonblick. Cooper är en go kille så bilden speglar honom inte, men blev bra som varningsskylt till mig =)!
I lördags fick jag äran att långa mina älskade barnbarn en stund när deras mor o far skulle ge sig ut på en löparrunda. Vi byggde Duplo då, högt och länge! Blir till att fylla på Duplo-lagret lite tror jag!

Fick även äran att vara kattvakt en stund. Var ett tag sedan jag träffade dem och jösses vad Fenix vuxit. Ifatt Nova helt klart, kommer bli en stor och ståtlig kille det där!

I kväll har Sarah och Simon varit här och firat mig lite. Sarah for till Göteborg i fredags för att hälsa på Bettan och gå på konsert, så fick skjuta på det lite för deras del.
Skickade med Sara sticke hem, så hon har en mössa på gång! Svårt att slita sig när man tycker det är kul med något. Fick en snappchatt och hon hade kommit en bra bit på väg.
Pratat med Joakim också i kväll. Han har börjat studera igen, och nog inget som passar honom egentligen. Dock så får man avsluta saker man påbörjat och är ju bara fram till mitten januari, för sedan drar han till Italien i 2,5 månader.
 
Till helgen som kommer ska jag faktiskt julfixa lite. Julen är så kort så tjuvstartar myset lite ;)!
 
Kram var rädda om Er, för ingen vet vad morgondagen för med sig!
 
//Gudrun
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela