akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Heike 9 år

Publicerad 2015-06-01 18:17:00 i Hundarna,

Förstår inte vad tiden tar vägen, känns som igår, eller det gör det inte, känns som han alltid funnits med mig. Dock tar åldern ut sin rätt och ser hur ålderdomen äter ett litet stycke i taget. Jag eller vi gör vad vi kan för att skjuta det ifrån oss och ser fram mot några ytterligare år i denna härligt goa individ med det största hjärta man kan tänka sig. Om jag har en själsfrände bland fyrfotingarna så är det Heike helt klart och mitt hjärta brinner som glöden i en eld för honom. Han läser mig som en öppen bok och finns där alltid vid min sida <3
 
Ödets vägar äro outgrundliga och man vet inte vad den sätter för något "i vägen" för en. I detta fallet är jag så ofantligt lycklig och tacksam över att slutet blev som det blev på hans resa och att han landade i "mitt varma trygga knä" <3!
 
Så Grattis älskade nallebjörn, ikväll firar vi med leverpastejstårta =)!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela