akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

A note fore my self!

Publicerad 2015-06-03 23:35:00 i Hundarna,

Tog med båda hundarna på en 5.5km runda direkt efter promenaden hem från jobbet. Släpade Kaili i 2.7km sedan gav jag upp. Gick ned till rask promenad för att sedan gå upp till lätt jogg i det tempo jag kände att hon var med .....
Heike sprang på med lätta steg (han skulle gå i graven för mig) medans Kaili har det tungt.
Slutsats:
Heike är alltså i bättre form än Kaili och Kaili är den som får mest motion i jämförelse med honom. Antingen är hon bara vansinnigt lat, eller så stämmer något inte med henne.
Blir ett snack med veterinären när vi tar vaccinationssprutorna senare i månaden.
 
I morgon skiner solen, bara så ni vet!
 
Kram
 
Gudrun
 
Tankarna hos ett Lejon som behöver styrka och positiv energi <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela