akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Stjärnklara nätter

Publicerad 2015-08-03 23:26:24 i Allmänt,

I våras gjorde vi en av våra bättre investeringar:
Insåg i kväll hur stor glädje vi kommer ha av den och jag speciellt.
Varit på kvällspromenaden med hundarna och när jag kom hem så kröp jag ned. Helt själv, inget lyse tänt, helt tyst, slöt ögonen, lutade mig tillbaka och njöt! Efter en stund öppnar jag ögonen och ser ett himlavalv, klart och med miljoner stjärnor som dansade. Finns inte mycket som fascinerar mig så som himmeln och alla dess stjärnor. Finns mycket vackert att lägga ögonen på. Tror jag tycker så mycket om det för att det påminner mig om många som stått mig nära och som inte längre är med oss. Så ja, jag kommer ha väldig glädje av vårt SPA-bad på mer än ett sätt. Ser fram mot kyligare hög luft med en mörk klar himmel!
 
Sov sött var rädda om Er och största KRAMEN!
//Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela