akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

När hjärtat brister ❤️

Publicerad 2015-08-16 00:36:00 i Hundarna,

Håller just nu på att fasa ut Kailis kortison för att vi ska kunna ta ett nytt sköldkörtelprov. Nu nere på 0.5 morgon o kväll varannan dag för att i morgon gå ned till 0.5 morgon varannan dag! Häxan är tillbaka och jag inser så hur dåligt hon måste må utan kortisonet. Hon mår inte bra utan och inte heller med. Pest eller kolera, det är frågan. Mitt hjärta går sönder av oro. i morgon kommer jag börja ge henne Djävulsklo och hoppas att det har sådan inverkan på henne så vi slipper kortisonet helt. Har läst mycket om det och håller tummarna hårt för att det går vägen, snälla gör det ni oxå! 
 
 
Stor varm kram ❤️
 
//Gudrun

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2015-08-16 14:42:24

Håller alla tummar och skickar massa kramar <3 <3 <3 <3

Svar: Tack ❤️
Alaskan Malamutes

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela