akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Igång med träningen igen

Publicerad 2014-01-31 14:48:00 i Allmänt,

och mår så gott i kropp och själ!
 
 
Saknar löpningen faktiskt men det får bli när snön försvunnit, ingen panik, jag klarar mig. Får 10 ggr hellre vara snö o vinter, konditionen kan jag få på annat håll!
Börjar känna mig stark och finns en risk att jag börjar gå till överdrift, men kan ju omöjligt vara farligt, bara härligt, hahaha! I onsdags körde jag CrossTrainer med 35 kg vikt, gick över förväntan. Var lite lurig då det finns en "man" som använder denna flitigt, jag ställde upp den för tyckte det var lite tunt på, men jag ställde inte ned den igen. Ska bli spännande o se om han kört med samma vikt som jag eller om han märkt någon skillnad ;)! Igår körde jag dubbelt, först Zumba och sedan PW med hundarna (skulle ju ändå ut, hehehe)! I dag får det nog bli en långpromenad och sedan lite Blossom på det, målsättningen iaf.
 
Jag har fått dille på snittblommor också. De är ju så galet fina och man kan få fantastiskt vackra saker för en liten, liten peng. Gör att dagarna känns enklare och så blir man glad av att titta på dem. Tulpanernas tid är ju nu men jag köpte mig annat denna gången, måste alternera lite. Lilja o körsbärskvist håller sig LÄNGE:
 
Ha en skön fredag och njut av helgen som kommer!
 
KRAM
 
//Gudrun
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela