akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2012-07-18 23:40:15 i Allmänt,

Har uppdagat att bloggen jag varit på sedan 2006 inte står att finna. Sorg i hjärtat är vad jag känner då den varit som en dagbok för mig och alla minnen bakåt i tiden står ej längre att hitta. Bär dem med mig i hjärtat men som sagt sorgligt i alla fall!
Startar på ny kula här och hoppas ni skall finna nöje i läsningen! Men bloggen är för mig i första hand dagboksnoteringar, och för att familj och nära o kära skall ha en möjlighet att följa oss! Kommer det till ytterligare läsare är det ju bara kul!
Ett kort inlägg idag men en början på något nytt!
Hugs and take care!
//Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela