akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Var börjar man ...

Publicerad 2017-01-25 23:49:05 i Hundarna,

Sista månaderna har varit omtumlande på många sätt. Har hänt massor, tagit nya kliv, vänt blad i boken, blivit mer harmonisk, bättrat på självförtroendet och börjar njuta av allt omkring och livet i sig självt. Fått svar på många frågor bara genom att lyssna, stiftat nya bekantskaper på min väg och sagt hejdå till andra. Har haft en av de viktigaste dagarna i mitt liv, en dag full av sorg men ändå så mycket kärlek, en dag med människor som ligger mig såååååå varmt om hjärtat och som jag kallar min "familj", en dag jag för alltid kommer bära med mig i hjärta och själ, helt oväntat och en lång vänskap med en fyrfota vän har tagit sig andra former, det jordliga är slut men finns så mycket mer! Tårarna rullar av både sorg och glädje. Vet att jag aldrig behöver vara rädd för det jag en gång kommer möta längre fram i livet. Jag är berikad och trygg, och njuter av stjärnhimmeln stjärnklara nätter ❤💙.

 

Kommer igen om ett tag, inte riktigt dags än, men snart, lovar!

 
 
Här och nu, glöm inte det!
Pease =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela