akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Inte en dag,

Publicerad 2016-11-01 05:51:00 i Hundarna,

det går inte en dag, utan att du är med mig.
Känner din närvaro trots din frånvaro och smärtan över att inte få dela vardagen med dig är tuff. Snart 3 månader sedan och har inte gått en dag utan att du varit med mig på ett eller annat sätt.
Vet inte hur många gånger under promenaderna med Kaili, jag känner dig och tårarna kommer direkt. Jag får svårt att andas, vill inte andas, för rädd att tappa just känslan, känslan av din närvaro.
Jag är så glad du är där, ger dig till känna, ger mig energin, saknar dig älskade pälsboll, SAKNAR DIG <3!
 
Heike på Björnrundan för miljoner år sedan <3!
//Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela