akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Vi har mycket att lära

Publicerad 2016-08-14 00:08:00 i Hundarna,

 
av våra fyrfota vänner. 
 
Önskar många gånger att man kunde leva mer som dem. Leva mer dag för dag och inte hänga upp sig på saker som kommer i ens väg!
Heike säger det till mig varje dag, varje dag! Hur dåligt han än går och hur dåligt han än mår, så säger han med hela sitt jag, här och nu, njut av livet! Han är sitt vanliga härligt Goa jag, oavsett!
 
Har varit mycket arbete denna veckan och inte över än, kuuuuul! Varit i skogen o letat svamp! Hittade så det blev ett par mackor! Kaili fick gå lös (med löplina såklart) och hon skötte sig så fint. Stolt som en tupp <3! Mötte en kille i skogen idag som hade sin hund lös när vi kom, men han kopplade honom direkt! Mötet gick jättebra o de fick hälsa på varandra! Husse undrade hur gammal Kaili var o när han fick svar på det så började han skratta. Han hade aldrig träffat en sådan "gammal" dam med sådan leklusta 
 
Nä nu är det sängen!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela