akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Haft en go helg

Publicerad 2015-10-18 23:11:55 i Hundarna,

med mina nära o kära! Hela högen samlades i fredags kväll! Gäller o passa på när Joakim är hemma ❤️
De käraste jag har, min familj ❤️ Fotograf Johanna Dahl o Joakim Nilsson
 
Fick i oss lite mat o så badade vi i spa-badet, en mysig kväll som slutade med oplanerade nattgäster men det var bara kul 😀❤️. Finns det hjärterum så finns ....
 
I lördags åkte Håkan o jag till Nybro o tittade på draghunds-SM. Så jädrans kul o se alla ekipage som flitigt jobbade på. Ska köra det någon gång i livet antingen med kickbike eller springa, bara hund som fattas meeeen ... Fotade lite men bilderna kommer senare för har dem på systemkameran. Stod i kö typ halva/hela dagen för biljett till Håkan Hällström o gav upp först. Sedan skrev Sarah att jag skulle fortsätta söka för hon hade kompisar som lyckats runt kl 17 så sagt o gjort o plötsligt hade jag 4a biljetter. Behöver inte säga att jag hoppade o tjoade av glädje va 😱😂😜!
 
Idag har varit en dag som gått i trötthetens tecken .... Fixat äppelpaj med Jocke. Haft barnen här på fika o umgänge. Fixat middag o sedan kört Jocke till tåget då det var dags för honom att åka tillbaks till Umeå. Tror aldrig jag vänjer mig vid att säga hej då 😢. Dock kommer han hem till jul o glädjer mig för det var inte planen från början.
 
I kväll har hundarna jobbat med att dra kätting och de kämpade på fint, Heike in leade ❤️💙! Nu när det är älgjakt får man ta skogen efter mörkrets intåg!
 
 
Nu väntar John Blund, god natt o stor kram!
 
//Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela