akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Lite vardagslyx

Publicerad 2014-10-23 16:02:00 i Hundarna,

Har den otroliga förmånen att ha en dotter som är utbildad och certifierad nagelterapeut. Så mellan varven blir mina naglar fint iordninggjorda. Så i söndags men färgen gör sig inte rättvis på bilderna, det är kopparfärgat och INTE guld. De är så coola och jag är supernöjd!
 

Slänger in en bild på goa lilla Nova som vuxit väldigt sedan hon kom till Sarah och Simon. Älskar den här lilla varelsen och speciellt hennes vänstra tass. Lenaste pälsen i världen och en galet skön svans =)!
 
 
Denna härligt goa Helena Gill är VD för SNAB och en förebild för mig. Hon är en jordnära människa som vill alla väl och sköter sitt uppdrag med stort engagemang och hjärta. Önskar många gånger att det fanns fler av henne i världen.
 
Kram take care!
//Gudrun
 

Kommentarer

Postat av: Helena Gill

Publicerad 2014-12-14 19:38:51

Bästa Gudrun,
Vad underbart glad jag blir av dessa fina ord!
Och du vet man strålar bäst ihop med andra stjärnor.
Så fortsätt stråla fina du och ett stort varmt tack och en stor kram!/ Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela