akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Prinsessan gjorde min dag ❤️

Publicerad 2015-07-29 00:31:29 i Hundarna,

Hade på känn att det kanske skulle funka, men var sååååå längesedan vi gjorde det!
När Kaili var valp/unghund så hade jag bestämt mig för att hon skulle gå att ha lös! Hon var det alltid från valp och uppåt! Givetvis med löplina men behövde aldrig använda den. Sedan kom Heike och all fokus hamnade på honom. Kaili fick gå kopplad för jag redde inte ut att ha henne lös med 100% koll och samtidigt slita med Heike som drog så det slutade med inflamation i benhinnorna och vader så Kebenikaise fick strykas från to do listan.
Vill dock inte ha Heike ogjort då han är min soulmate och kan inte tänka mig hur det varit utan honom här, Big Love and a Big Heart 💙
Men iaf har inte haft Kaili lös särskilt ofta, näst intill inget alls. Stor jaktinstinkt har gjort att jag hoppat det! Men idag kände jag att det var dags, och hon gjorde min dag! Höll sig nära hela tiden förutom en gång men då kom hon på visslingen direkt, made me so happy! Duktig var hon min prinsessa 💞
 
 
Kram var rädda om er och stora kramen!
 
//Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela