akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Fjärilskotletter med senap- och dragonsås!

Publicerad 2015-05-07 22:34:00 i Recept,

Gjorde något väldigt gott ikväll!
 
Som jag sagt tidigare så följer jag en blogg lite sporadiskt här och då och hittade ett recept som passade mig när man inte har så mycket tid och var magiskt gott.
 
Fjärilskotletter med senap- och dragonsås och här är länken till 56kilo.se och receptet. Istället för fjärilskotletter så hade jag benfria kotletter, gick precis lika bra tillsammans med FÄRKSKA champinjoner såklart.
Till salladen så körde jag även i ärtskidor som jag hade strimlat, mumma =)!
 
Och till dig käre son så säger jag, liiiiiiite kött äter jag mellan varven <3!
 
KRAAAAAM alla och ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela