akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Lite vardagslyx igen

Publicerad 2015-02-11 21:49:49 i Hundarna,

och blev så nöjd. Finns längre inga gränser för vad man kan göra med naglarna, handlar bara om att vara kreativ och det är hon min älskade dotter =)! Har sagt henne att hon borde arbeta med detta, men samtidigt vet jag hur slitigt det är. Så hon gör naglar på dem som hör av sig till henne men gör ingen reklam för sig utåt. Utan den som hittar henne gör hon på! Resultatet blev dessa fantastiska, lite sportigt vintriga, precis som jag ;)!
 
 
Här har våren gjort sin intåg med buller och bång men snön håller sig kvar lite granna till iaf!
 
Älskade pappa är på bättringsvägen vilket värmer mitt hjärta. Dock har jag fått skälla på honom lite då han går sina promenader (vilket är jättebra), men går dem lite väl långt. Lite för bra om man så säger, skall ju inte vara motigt att ta sig hem .... eller hur ?! Han gläds över att snön försvinner, blir lättare för honom att ta sig fram då <3! Hör av mig till honom dagligen och idag har jag hälsat på honom en stund efter jobbet. Han hade cyklat ner på stan en sväng o gick finfint med tanke på de bara vägarna.
 
Har även passat på att hälsa på Hampus lilla familj! Det är alldeles för långt mellan gångerna så blir att ta tag i den saken i mars. Har lite för mycket framför mig resten av denna månaden! De är en härlig liten familj o älskar mina barnbarn högt! Saga-Li är ingen "liten" tjej längre, blivit stora damen trots sina 2 år. Pratar gör hon i massor o man har fullt Sjå med o hänga med i svängarna! Aston sitter själv så fint o kommer bli en riktig tjejtjusare i tonåren och uppåt. Finns ingen som har ett sådant leende som han 😘!
 
Nu väntar sängen, var rädda om er och kraaaaam!
 
//Gudrun
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela