akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Dricker, kissar, piper, söker mat!

Publicerad 2014-11-26 21:38:00 i Hundarna,

Ja det är väl läget just nu, symtomen som uppstått pga cortisonet. I morgon bitti är sista intaget med dubbel dos, i morgon kväll och framåt så är det 1 tablett som gäller fram till nästa telefontid! Förhoppningsvis dämpas symtomen något! Gången då, ännu ingen förändring! I morgon ska jag ta alla mina <3 ut på en bit mat! Samla mina nära en gång innan Jocke far mot Schweiz och Verbier! Kommer dröja innan vi ses igen men planen är att åka till honom i mars-april och njuta av skidåkning, god mat, atmosfär och härligt sällskap! Vi har bestämt oss, vi bygger nytt i Jämtland! Var har vi inte bestämt till 100% men om inte ett fantastiskt erbjudande dyker upp så har vi nog bestämt oss trots allt! Vi är galet sugna båda två men mycket att ta tag i är det! Jämtlandsluft i våra näsborrar 😘
Vacker blomma jag fått av älskade dottern o Simon! Nu en mugg glögg sedan kudden! Kraaaaam Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela