akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Kaili´s ärr vill inte ge med sig

Publicerad 2014-03-27 22:05:00 i Allmänt, Hundarna,

och jag blir så less faktiskt. Hon har snart varit iklädd tratt sedan 14 januari. Hon skall äta antibiotika i 3 dgr till så får hålla alla tummar jag har = 2. Någon mer kanske kan hålla sina tummar och skänka henne en extra tanke så vi blir av med detta NU.
 
I natt kommer Joakim hem, längtar som en tok efter honom, ser fram emot det väldigt. Blir bara några dagar, men några dagar är bättre än inga alls. Tror att det står en hel del fiske på att göra listan, men får väl hänga på och gå där och filosofera vid vattenbrynet tillsammans med Heike o Kaili, är ju van ;)! En familjemiddag får det nog bli också, äta ska vi ju alla så då passar vi på o umgås.
 
Jo just det, det finns idioter och så finns det IDIOTER och sedan finns det alldeles underbara människor, ska försöka omge mig av de sista i större utsträckning och lära mig stänga av de första ;)!
 
Heike´s sele från amoken kom idag. En självlysande orange sådan (hade beställt en grå men de var slut). Han blev så fin, ska bli spännande och se om den fyller funktionen jag efterfrågar.
 
Ska bli fint väder i helgen, så ut o NJUT!
 
Kram och var rädda om Er!
 
//Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela