akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Sjukstuga

Publicerad 2014-01-28 21:51:00 i Hundarna,

och inte bara vi 2-benta utan även våra 4-benta. Vi har haft någon form av magåkomma men hoppas den är borta till i morgon. Vi har inte samma symptom någon av oss så ingen aning vad det är vi råkat ut för. Dock är jag väldigt glad över att jag sluppit kräkas, tummen upp på det =)!
 
Heike har varit ute en del och Kaili lika så, fått sig en och annan nötnacke som de gillar skarpt men tror det är därför deras magar är i uppror. Inga långa promenader och ingen träning för mig. Dock har jag klickertränat Kaili en del och det har inte blivit som jag tänkt fast det är ju själva tjusningen med klickern, man skapar helt enkelt där det passar bäst. Skall spela in vårt träningspass någon av de närmaste dagarna. Vi har galet kul o Kaili´s läten är värda att förevigas.
 
Sarah och Heike har haft mysstund i soffan. Tycker Heike´s posé är lite kul, tassen upplagd på mattes axel, en riktig tuffing <3
 
 
Nu skall jag försöka få huvudet på kudden och sova några timmar, blev inte så mycket av den varan i natt då det var nattliga toabesök av både mig och hund ... och återigen så tacksam för att jag har möjligheten att arbeta hemifrån ;)
 
Kram var rädda om Er!
 
//Gudrun
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela