akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Juletider

Publicerad 2014-12-22 05:38:00 i Allmänt,

är inte bara kantat med glädje, man önskar det så för alla. Dock ser den krassa verkligheten annorlunda ut.
 
I fredags var vi i Sävsjö med om en tragisk olycka där en ung mamma blev påkörd av tåget. Det är ofattbart och våra tankar har varit hos den drabbade familjen från vetskapen om olyckan till nu och säkert lång tid framöver.
 
Julen är en tid för familj, vänner och många tankar uppstår. Man kommer till eftertanke och vi är lyckligt lottade genom att vara omgärdad av en kär familj och väldigt goda vänner. Finns många som saknar detta och därför suger vi åt oss av det vi har, innerligt och hjärtligt <3!
 
Helgen har mest gått i slowmotion känns det som. Har inte suttit still speciellt mycket men inte heller fått något gjort så ..... Blivit lite promenader med hundarna och så var vi i Jönköping för lite shopping! Finns så många "måsten" innan jul men skiter faktiskt i dem högaktningsfullt. Blir jul oavsett, så vad gör väl lite dammråttor i hörnen ;)! Skall i kväll göra mig lite knäck inte för att jag måste utan för att jag är sååååå sugen på den!
 
Ha en fortsatt skön dag, njut av den!
 
Kram
 
//Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela