akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Trött och orkeslös

Publicerad 2012-09-28 09:58:48 i Hundarna,

i en salig röra.

Skadad hund, rörigt på jobbet, ovisshet gällande jobbet, inställd Björnrunda allt tär på orken.

Är så glad jag har glada goa killar på jobbet som förgyller tillvaron mellan varven. Vissa dagar blir man alldeles varm av deras sätt att vara o flika in lite glädje och positivitet. Tur man har lite saker att se fram emot framöver!

Ser fram mot 8 oktober då Jocke kommer hem från Norge några dagar. Ser fram emot 12 oktober då jag skall göra en liten resa med Heike. Inga krav och måsten, bara vara, är vi duktiga på både han o jag. Ta dagen som den kommer med god vän =), ser fram mot det väldigt! Ser fram mot 18 oktober då förmodligen Håkan o jag åker till Budapest 4 dgr, Har varit på G ett bra tag men inte kommit till skott, men nu måste vi. Oups, kom precis på att jag blir tvungen ställa in en tjejträff den 20e. Ser fram mot Malamutespecialen 3-5 november, då vi kommer gästas av goda vänner! Ser fram mot 9 november då jag skall åka upp till Järpen för att lära mig om att ha valpkull! Ser fram mot 1a december då jag och Sarah drar till Vemdalen för skidläger med Vetlanda Alpina. Ser fram mot julen i familjens tecken och strax efter nyår kommer vårat första barnbarn, verkligen något alldeles speciellt att se fram emot!

I morgon är det löpbandet för Kaili, Heike ska få dra en tur! Om det blir kätting eller cykel får vi se. Kommer förmodligen ge oss ut i svampskogen oxå, jesus vad trattkantareller det finns!

Kram var rädd om Er för vem vet vad morgondagen för med sig!

<3 Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela