akillesmalamute.blogg.se

Om livet med polarhund, i vått och torrt, uppgång och nedgång, kärlek!

Här kör vi på tufft!

Publicerad 2012-10-05 08:10:05 i Hundarna,


Hahahaha, kunde bara inte låta bli igår. Sarah o jag gick på gymmet och hundarna var med! Tyckte de såg lite roligt ut så fram med kameran! Dock var det då inte hundarna som tränade utan jag! Har förmånen att ha ett gym på jobbet. Galet dålig på att använda det dock men blir ändring på det nu ! Hundarna fick turas om att träna på vägen dit o hem, klövjeväskan med vikt!

Idag har Kaili gått löpbandet igen lite kortare dock då jag upplevt henne lite "stram"! Heike fick följa med Sarah o mig på löprunda, en tur på 4,6 km. Trodde jag skulle varglaset seg i benen idag men gick fint, Vi har blivit värsta träningsgalningarna, vi får väl se hur länge det varar, hrmhrmhrm!

i morgon blir en lite tuff dag, men tar mig igenom den!

Nu ska jag massera lite hund, sedan mat och sängen tror jag!

KRAM var rädda om Er och varandra för ingen vet vad morgondagen för med sig....

//Gudrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alaskan Malamutes

Är en "tjej" som bor i Småland med min familj och 1 Alaskan Malamute. Bloggen kommer till största del att handla om Kaili, vänner och vår vardag samt äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela